Veselības inspekcijas klientu apkalpošana klātienē
PIRMDIENĀS, OTRDIENĀS, TREŠDIENĀS no plkst. 8.30 līdz 17.00
No 3. novembra Veselības inspekcijas klienti, centrālajā birojā Klijānu ielā 7, Rīgā, tiks apkalpoti klātienē pirmdienās, otrdienās un trešdienā no plkst. 8.30 līdz plkst. 17.00.
CETURTDIENĀS un PIEKTDIENĀS klientu apkalpošana tiks organizēta tikai attālināti.
Informatīvie tālruņi pa tēmām:
TĒMA |
TĀLRUNIS |
Informatīvais tālrunis |
67081600 |
Veselības aprūpe |
28680067 |
Ārstniecības riska fonda nodaļa |
25431602; 20293301 |
Reģistrs - ārstniecības iestādēm |
67507989; 25424501 |
Reģistrs- ārstniecības personām |
67602101; 25460364; 25424501 |
Iesniegumus Inspekcijai var iesniegt:
- ar drošu elektronisko parakstu, sūtot uz e-pastu vi@vi.gov.lv;
- iesniegt, izmantojot tiešsaistes formas, kuras pieejamas valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv;
- iesniegt digitālajā pasta kastītē - e adrese;
- pašrocīgi parakstītu, nosūtot to pa pastu uz adresi Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012, vai atstājot pasta kastītē pie ieejas durvīm.
Gadījumos, kad nepieciešams nodot fiziskās personas datus, komercinformāciju un citu aizsargājamu informāciju aicinām izmantot e-adresi!
Veselības inspekcijas tālruņi var būt paaugstinātas maksas - zvanītājs maksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem zvaniem uz CSC Telecom tīklu.
-
Lai noskaidrotu maksu par zvanu, zvanītājam jāvēršas pie sava operatora.
-
Tet abonentiem! Sastādot Veselības inspekcijas tālruņa numuru un tā priekšā liekot 108, zvans būs bez maksas.
-
Zvana signāls pienāk arī tad, ja līnija ir aizņemta, tādēļ lūdzam, pēc brīža, veikt zvanu atkārtoti!