Veselības inspekcija (turpmāk - Inspekcija) īsteno valsts uzraudzību veselības nozarē, mazinot riskus sabiedrības un personu veselībai, īpašu uzmanību pievēršot sadarbībai ar klientiem.
Inspekcija ir vienota, moderna, labi koordinēta, orientēta uz rezultātu un sadarbību.
Inspekcija savā darbībā ievēro šādus pamatprincipus:
- tiesiskums
- darbinieku profesionalitāte
- objektivitāte
- neietekmējamība
Lai nodrošinātu savu uzdevumu pilnvērtīgu izpildi, Inspekcijā ir ieviesta kvalitātes vadības sistēma atbilstoši standartu LVS EN ISO 9001:2015 un LVS EN ISO/IEC 17020:2013 prasībām.
Inspekcijas kvalitātes pārvaldības sistēma
Inspicēšanas darbībās pielietotās dokumentācijas paraugi
Inspekcija savas darbības uzlabošanai:
- veic kvalitātes vadības sistēmas auditus
- īsteno amatpersonu profesionālās darbības uzraudzību
- pārvalda Inspekcijas procesus un riskus
- izskata saņemto informāciju no klientiem, kā arī veic klientu apmierinātības aptaujas
- izskatata klientu sūdzības un veic pasākumus trūkumu novēršanai
- Inspekcijas vadītājs nodrošina iesniegumu izskatīšanu, kur klients apstrīdējis Inspekcijas amatpersonu lēmumu un/vai faktisko rīcību.
Kvalitātes pārvaldības sistēmas darbības nodrošināšanai Inspekcijā pielieto digitālās interaktīvās kvalitātes vadības programmrīku QPR (Quality.Processes.Results) un dokumentu pārvaldības informācijas sistēmu Namejs.
Lai pilnveidotu Veselības inspekcijas pakalpojumu kvalitāti un paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni, lūdzu iesaistieties, sniedzot savu atsauksmi, rakstot uz e-pastu atsauksmes@vi.gov.lv