Procesa apraksts
-
Pakalpojuma pieprasīšana
Veselības inspekcijā jāiesniedz Iestādes vadītāja vai viņu pārstāvēt tiesīgās personas parakstīts:
• iesniegums ārstniecības iestādes reģistrācijai;
• īpašuma tiesību apliecinājums vai nekustamā īpašuma īpašnieka vai tiesiskā valdītāja izsniegta piekrišana ārstniecības iestādes reģistrēšanai tam piederošajā nekustamajā īpašumā;
• informācija par reģistrētu saimnieciskās darbības veida veselības aizsardzības jomā, ja tā ir reģistrēta kā blakusdarbība (kods atbilstoši NACE 2. red.);
• informācija par ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu nodarbinātību atbilstoši normatīvajiem aktiem par ārstniecības personu un ārstniecības atbalsta personu reģistra izveides, papildināšanas un uzturēšanas kārtību;
• iestādes apliecinājums par atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām obligātajām prasībām ārstniecības iestādēm un to struktūrvienībām
• apliecinājums par vides pieejamību jaunreģistrējamai ārstniecības iestādei;
• Individuālā komersanta vai saimnieciskās darbības veicēja valsts valodas prasmi apliecinošs dokuments (ja nepieciešams saskaņā ar noteikumiem par valsts valodas zināšanu apjomu).
Vēršoties klātienē jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments un jāuzrāda dokumentu oriģināli. -
Pakalpojuma saņemšana
Lēmumu par ārstniecības iestādes vai tās filiāles reģistrēšanu vai atteikumu to reģistrēt, Veselības inspekcija paziņo:
1) elektroniski e-adresē;
2) elektroniski, uz iesniegumā norādīto elektroniskā pasta adresi;
3) pa pastu uz iesniegumā norādīto adresi; ‘
4) klātienē - Veselības inspekcijā, norādītājā darba laikā.