Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Parakstītu iesniegumu ar klāt pievienotajiem dokumentiem iesniedz, izmantojot e-adresi, e-pasta adresi vi@vi.gov.lv, pa pastu vai klātienē.
1.1. Veselības inspekcijai iesniedz:
- iesniegumu;
- dokumentu, kas apliecina samaksas veikšanu;
- personu apliecinoša dokumenta kopiju;
- izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinošu dokumenta kopiju;
- nepieciešamības gadījumā iesniegumam pievienojams arī uzvārda/vārda maiņu apliecinošs dokuments.
Ja dokumentu iesniegšanu klātienē veic pilnvarota persona, jāuzrāda notariāli vai bāriņtiesas apliecināta pilnvara.
1.2. Pieteikšanās EPC platformā māsas (vispārējās aprūpes māsas) profesijā - https://europa.eu/youreurope/citizens/work/professional-qualifications/european-professional-card/index_lv.htm
2. Pakalpojuma saņemšana
Izziņas sagatavošanas termiņš ir 15 dienas pēc visu dokumentu iesniegšanas, ja pieprasītā dokumenta sagatavošanai nav nepieciešams veikt papildu pārbaudi vai pieprasīt papildu ziņas no citām iestādēm. Izziņu nosūta:
- elektroniski, uz iesniegumā norādīto elektroniskā pasta adresi;
- pa pastu uz iesniegumā norādīto adresi;
- klātienē - Veselības inspekcijā, norādītājā darba laikā. Ja dokumentu saņemšanu veic pilnvarota persona, jāuzrāda notariāli vai bāriņtiesas apliecināta pilnvara.